HTML

Címkék

advent (2) ajándék (2) alkohol (4) ascii (1) átverés (5) auto (1) barkács (2) barkácsolás (13) benzin (1) bizarr (12) bringa (1) bűvész (4) cipő (1) cipőfűző (1) computer (4) csomó (1) design (4) egyensúlyozás (1) érdekes (1) érdekesség (60) étel (19) ezermester (3) fenyőfa (1) firefox (2) fürdetés (2) gasztro (6) gasztró (3) gazdaságos (2) geek (2) gondolatébresztő (6) gondolkodás (1) google (1) gyerek (1) gyorsétterem (1) hajtogatás (18) halloween (11) hasbeszélő (1) hasznos (24) háztartás (1) hellókarácsony (12) hipermarket (1) hogyan (40) hogyan ne (8) horror (1) hülyeség (38) humor (41) húsvét (4) internet (6) iq (1) iroda (3) ivás (2) játék (3) jelmez (4) karácsony (13) kép (23) képek (7) kocsi (2) kötés (1) kreatív (1) kultúra (3) kütyü (1) lebegés (1) link (26) lista (11) macska (3) másnaposság (1) megmondás (2) mikró (3) moonwalk (1) morbid (3) munka (1) művészet (2) naiv ügyfél (1) nevetés (1) ninja (1) nyakkendő (1) origami (4) pápa (1) papír (12) pénz (2) pia (4) poén (13) póló (2) ragasztás (6) ragasztó (1) recept (6) rendőr (1) repülő (2) rózsa (1) ruha (4) ruházat (1) szex (1) találmány (1) tánc (1) tejóég (12) tesco (1) teszt (1) tévé (1) tipp (36) tippek (2) tojás (4) tök (1) tökfaragás (1) toyota (1) trükk (19) túlélés (3) újság (1) valentin (1) vásárlás (3) vicces (13) videó (12) video (37) yamaha (1) youtube (13) zene (2) zombi (1) Címkefelhő

2007.10.15. 09:09 Arikel

Hajtogasd meg a világ legjobb papírrepülőjét!

Az oldal egy semmitmondó anekdotával kezd a szerző gyerekkorából, így most én is megosztok egyet.

9 éves koromban második lettem egy papírrepülő versenyen, mert bár én készítettem a legprofibb, legmesszebbre szálló gépet, ami folyamatos repülésben, cseles blikkfangokkal tarkítva kerülte meg kétszer is a termet, nem győzhettem. Az első helyet egy olyan kisfiú kapta, aki két papírlapot sem tudott összeilleszteni, és csalódottságában olyan keservesen sírt, hogy a táborvezetőnk hozzám fordulva megkérdezte, bánnám-e, ha szívjóságból neki adnánk mégis a díjat? Bántam nagyon, de nemet hazudtam, hiszen nyilván többet jelentett annak a srácnak az első díj, mint nekem. Viszont azóta is a dacos önellentmondás érzésével nézek minden papírrepülőre. No, sztori vége.

Ami kell a projekthez:
Egy darab A4-es lap + ez az oldal + néhány ember vagy állat, akiket lenyűgözhetsz az elkészült repülőcsodával.

Elkészítése:
A részletes, minden egyes hajtást képekkel bemutató instrukciókat követve 3 oldalon keresztül elég gyorsan és egyszerűen elkészül a végeredmény, egy modern haditechnikát megszégyenítő papírkáprázat.
Sőt, még ahhoz is kapunk némi segítséget, hogyan tudjuk optimálisan reptetni a művet, és jól beállítani minden apró részét.

Aztán, ha már elég ügyesek vagyunk kicsiben, egy nagyobb verziót is hajtogathatunk, mivel az állítólag sokkal messzebbre száll. Csak győzzünk elég nagy papírt találni! :)

4 komment

Címkék: repülő papír hajtogatás


A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanfu.blog.hu/api/trackback/id/tr34196541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makkai máté 2008.01.26. 19:14:26

lekéneirni a hajtását is.

bence 2008.10.06. 18:54:47

nagyon jól megy de kültéren megy a leg jobban föleg ha szaltozik!!! utoirat:király a repcsi

judit 2008.11.29. 20:26:31

milyen jo repulpk lesznek?

mkrisz237 2009.06.26. 11:13:08

kipróbáltam feldobtam erősen a gépet és már a szomszédból repült vissza nagyon jó!

Ezt én tettem fel próbáljátok ki!
www.youtube.com/watch?v=kfvzVcoOT7c
süti beállítások módosítása