HTML

Címkék

advent (2) ajándék (2) alkohol (4) ascii (1) átverés (5) auto (1) barkács (2) barkácsolás (13) benzin (1) bizarr (12) bringa (1) bűvész (4) cipő (1) cipőfűző (1) computer (4) csomó (1) design (4) egyensúlyozás (1) érdekes (1) érdekesség (60) étel (19) ezermester (3) fenyőfa (1) firefox (2) fürdetés (2) gasztró (3) gasztro (6) gazdaságos (2) geek (2) gondolatébresztő (6) gondolkodás (1) google (1) gyerek (1) gyorsétterem (1) hajtogatás (18) halloween (11) hasbeszélő (1) hasznos (24) háztartás (1) hellókarácsony (12) hipermarket (1) hogyan (40) hogyan ne (8) horror (1) hülyeség (38) humor (41) húsvét (4) internet (6) iq (1) iroda (3) ivás (2) játék (3) jelmez (4) karácsony (13) kép (23) képek (7) kocsi (2) kötés (1) kreatív (1) kultúra (3) kütyü (1) lebegés (1) link (26) lista (11) macska (3) másnaposság (1) megmondás (2) mikró (3) moonwalk (1) morbid (3) munka (1) művészet (2) naiv ügyfél (1) nevetés (1) ninja (1) nyakkendő (1) origami (4) pápa (1) papír (12) pénz (2) pia (4) poén (13) póló (2) ragasztás (6) ragasztó (1) recept (6) rendőr (1) repülő (2) rózsa (1) ruha (4) ruházat (1) szex (1) találmány (1) tánc (1) tejóég (12) tesco (1) teszt (1) tévé (1) tipp (36) tippek (2) tojás (4) tök (1) tökfaragás (1) toyota (1) trükk (19) túlélés (3) újság (1) valentin (1) vásárlás (3) vicces (13) videó (12) video (37) yamaha (1) youtube (13) zene (2) zombi (1) Címkefelhő

2008.12.18. 12:05 Arikel

Hogyan nyiss ki sörösüveget puszta kézzel (na jó, gyűrűvel)

Hát jó rég nem írtam, de ennek az okait tudjátok. A blogot némileg még régi életem részének tekintem (de igyekszem az újba is integrálni). Viszont a meló egyre jobban megy, kevés időm van másra, ráadásul a valódi munkám fő része is az írás, így alig marad ihletem a blogba. Na mindegy, elkanyarodtam az életben igazán fontos dolgoktól, jelen esetben a piálástól :)

 

Ami kell:
- gyűrű, ami vastag (de nem szép, vagy legalábbis érzelmi értékkel nem bír)
- sör üvegben

Az eredeti oldal lépésről-lépésről leírja a folyamatot, de szerintem ez csak a különösen hülyéknek vagy idült, agysejtszám terén hátrányos helyzetű alkoholistáknak kellhet. Nagyon egyszerű a dolog. A kezed úgy teszed az üveg tetejére, hogy a kupak beleakadjon a gyűrűbe.

A másik kezeddel erősen megtartod az üveget és egy határozott, nagyon erős mozdulattal úgy csavarod felfelé a kupakot, ahogy sörnyitóval csinálnád. Kész is, nem egy agysebészet, mint azt az eredetinél sugallják.

Fontos megjegyezni, hogy vastag és kemény gyűrű kell hozzá, de még így is valószínű, hogy sérüléseket szenved majd. Szóval értékes családi ékszerrel ne csináljátok. Azoknak, akik nem szeretnek ocsmány, olcsó bumszlikat hordani csak az üvegnyitás meg a vagizás kedvéért, marad a zárnyelvhez való ütögetés (de ez leginkább saját otthonodban játszik, idegen helyen esélyes, hogy rádszólnak a háziak). 

7 komment

Címkék: hasznos alkohol trükk pia


A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanfu.blog.hu/api/trackback/id/tr47804648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baracklekvar 2008.12.18. 13:35:17

végre új poszt:)

nekem azért hiányzik, és remélem ,hogy az új életed része is lesz.

kár hogy nem szeretem a sört....borosüveget meg nehéz gyűrűvel kinyitni:D

Égő_Víz 2008.12.18. 16:06:03

végrevégre! :)

hm, végülis az egész világ sörnyitó... de én is jobban kedvelem a vörösbort! Gyűrűvel nehéz nyitni, de pl. facsavar & kombinált fogó, törött kulcs & fúrómagminta már beváltak! :D komolyan. nagy úr a szükség! :P

baracklekvar 2008.12.19. 08:27:17

nekem eddig a két legdurvább a borhoz hullámcsat és a szempillaspirál volt. de van ittott video, talán a showder pályázata volt, hogy ki tud a legextrémebb módon sört nyitni. na ott sztm a láncfűrész a király.

raissa: száraz vörös?:)

Égő_Víz 2008.12.19. 14:05:46

Niobee: a BOR száraz és vörös! :)

Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2008.12.20. 10:16:33

Talán nem okos dolog bevallani, de én se a sört, se a bort nem szeretem igazán. A vodka a tuti :) Ja és a rum, a kalózoknak igaza van!

Szamurájkarddal pedig mindent szuperül ki lehet nyitni, csak azt nehezebb kulcstartón hordani.

Égő_Víz 2008.12.20. 15:39:32

Igen, a vodka is remek, tiszta ital és fertőtlenít! ;) viszont bármely fentebb felsorolt nyitóeszközt könnyebben és olcsóbban be lehet szerezni, mint egy gyönyörű, finoman megmunkált katanát! :D

baracklekvar 2008.12.21. 12:29:05

tegnap céges karácsony volt (én lettem az évdolgozója:D) , és nagyon jó borokat ittunk. nemes egyszerűséggel dugóhúzóval nyitva:)

jólvan raissa, büszke vagyok rád:) nem csalódtam:)

amúgy a vodka nem rossz dolog...ikeában lehet kapni vaníliásat. furán hangzik így elsőre, de nagyon finom.

pedig milyne szép is lenne az élet az amúgy is idétlen kulcstartóim mellé mondjuk egy kisebbfajta macheta-t hordani. mondjuk lehet félnének tőlem...de legalább nem aggódnék egyedül hazafelé éjjel:)
süti beállítások módosítása