HTML

Címkék

advent (2) ajándék (2) alkohol (4) ascii (1) átverés (5) auto (1) barkács (2) barkácsolás (13) benzin (1) bizarr (12) bringa (1) bűvész (4) cipő (1) cipőfűző (1) computer (4) csomó (1) design (4) egyensúlyozás (1) érdekes (1) érdekesség (60) étel (19) ezermester (3) fenyőfa (1) firefox (2) fürdetés (2) gasztro (6) gasztró (3) gazdaságos (2) geek (2) gondolatébresztő (6) gondolkodás (1) google (1) gyerek (1) gyorsétterem (1) hajtogatás (18) halloween (11) hasbeszélő (1) hasznos (24) háztartás (1) hellókarácsony (12) hipermarket (1) hogyan (40) hogyan ne (8) horror (1) hülyeség (38) humor (41) húsvét (4) internet (6) iq (1) iroda (3) ivás (2) játék (3) jelmez (4) karácsony (13) kép (23) képek (7) kocsi (2) kötés (1) kreatív (1) kultúra (3) kütyü (1) lebegés (1) link (26) lista (11) macska (3) másnaposság (1) megmondás (2) mikró (3) moonwalk (1) morbid (3) munka (1) művészet (2) naiv ügyfél (1) nevetés (1) ninja (1) nyakkendő (1) origami (4) pápa (1) papír (12) pénz (2) pia (4) poén (13) póló (2) ragasztás (6) ragasztó (1) recept (6) rendőr (1) repülő (2) rózsa (1) ruha (4) ruházat (1) szex (1) találmány (1) tánc (1) tejóég (12) tesco (1) teszt (1) tévé (1) tipp (36) tippek (2) tojás (4) tök (1) tökfaragás (1) toyota (1) trükk (19) túlélés (3) újság (1) valentin (1) vásárlás (3) vicces (13) video (37) videó (12) yamaha (1) youtube (13) zene (2) zombi (1) Címkefelhő

2008.10.10. 20:55 Arikel

Hogyan találjunk rá a blogra hülye keresőszavakkal?

Nos, mióta szétmentünk az asszonnyal (bár nem írtam még így le szó szerint a blogon, de szerintem már az alkalmi olvasók is levették a helyzet lényegét utóbbi, nyűglődős bejegyzéseimből) elég sokat nosztalgiázok. Most pl. nézegettem a régi statisztikákat, és a posztolás gyakoriságától teljesen függetlenül állandó nézettség mellett van még egy meglepő dolog. A sok keresőszó, ami alapján idetalálnak az emberek.

Például uramatyám, hát mi az, hogy sex+a+kishugommal+video? Ez vajon melyik bejegyzést dobja ki és ki a franc keres ilyenre? Vagy égősor+barkácsolás, persze, házilag sorbakötött 500 wattos égők, szép lesz a karácsonyfán. Aztán egy-egy találatot még kaptak a hírességek+AIDS+lista, match banán jelmez, tampon+illusztrálva (az emögött rejlő szándékot sejtem), repül+de+nem+papírból (mi??), hogyan+nyissunk+ki+egy+zárat? (nemt'om, kulccsal?), Győzd+le+a+számítógépet (az nem ellenfél, én baltát ajánlok) és az első tagban már önmagát megmagyarázó fü+Csiga+elkészitése. A zombi+a+lábadat+nem+fogja+megfogni keresés beírója szimpatikus emberke, ezúton üdvözlöm.

A pozitív oldalon az abszolút nyerő, sok találatos keresések a tökfaragás, masni+kötés, Papírrepülő+hajtogatás és halloween+jelmez. Most logikus lenne eldönteni, hogy akkor ezen témákról írok még többet majd, de nem ígérhetek semmit. Engem a zombik sokkal jobban érdekelnek.

5 komment

Címkék: internet hülyeség érdekesség


A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanfu.blog.hu/api/trackback/id/tr51707587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baracklekvar 2008.10.12. 21:18:05

igazából az a helyzet, hogy sztm kb az összes postot olvastam. de egyelőre jótékony homály fedi, hogy melyik bejegyzés mely része tartalmazza a szex a kishugoddal videot....esetleg beavatnál? :)
mondjuk az is beteg, aki erre rákeres, de vmit nagyon csúnyán benéztél, ha télleg kidobálja a blogodat:D

Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2008.10.13. 12:50:14

hát engem is aggaszt a dolog... egyrészt ehhez hasonló posztot tutira nem írtam, másrészt az is biztos, hogy olyan embereket szeretnék olvasónak, akik az ilyesmire SOHA nem keresnek rá :D

raissa 2008.10.14. 20:02:18

Szia! nem tudom, mire kerestem rá egyszer annak idején, mindenesetre először én a papírmadarat találtam meg, és le is gyártottam, persze kézzel színezve, hogy még tovább tartson! :P csak alkalmi (bár rendszeresedő) olvasó vagyok,de nagyon jó ez a blog! :) határozottan tetszik!

Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2008.10.15. 11:02:04

Szia raissa, köszi szépen! :) Épp ma gondoltam rá, hogy a statisztikák szerint milyen elenyésző hányadát ismerem a visszatérőknek. Az én papír madaram amúgy zöld volt és X szemű, de most jövök rá, hogy az asszonynál maradt :)

raissa 2008.10.16. 19:44:32

akkor feltétlenül le kell gyártanod még egyet! :D remek porgyűjtő eszköz a könyvespolcon (és állandóan felborul)! :P az enyém latin,fekete-piros,bár a satírozás miatt leginkább olyan szürkeféle.. :D
süti beállítások módosítása