HTML

Címkék

advent (2) ajándék (2) alkohol (4) ascii (1) átverés (5) auto (1) barkács (2) barkácsolás (13) benzin (1) bizarr (12) bringa (1) bűvész (4) cipő (1) cipőfűző (1) computer (4) csomó (1) design (4) egyensúlyozás (1) érdekes (1) érdekesség (60) étel (19) ezermester (3) fenyőfa (1) firefox (2) fürdetés (2) gasztro (6) gasztró (3) gazdaságos (2) geek (2) gondolatébresztő (6) gondolkodás (1) google (1) gyerek (1) gyorsétterem (1) hajtogatás (18) halloween (11) hasbeszélő (1) hasznos (24) háztartás (1) hellókarácsony (12) hipermarket (1) hogyan (40) hogyan ne (8) horror (1) hülyeség (38) humor (41) húsvét (4) internet (6) iq (1) iroda (3) ivás (2) játék (3) jelmez (4) karácsony (13) kép (23) képek (7) kocsi (2) kötés (1) kreatív (1) kultúra (3) kütyü (1) lebegés (1) link (26) lista (11) macska (3) másnaposság (1) megmondás (2) mikró (3) moonwalk (1) morbid (3) munka (1) művészet (2) naiv ügyfél (1) nevetés (1) ninja (1) nyakkendő (1) origami (4) pápa (1) papír (12) pénz (2) pia (4) poén (13) póló (2) ragasztás (6) ragasztó (1) recept (6) rendőr (1) repülő (2) rózsa (1) ruha (4) ruházat (1) szex (1) találmány (1) tánc (1) tejóég (12) tesco (1) teszt (1) tévé (1) tipp (36) tippek (2) tojás (4) tök (1) tökfaragás (1) toyota (1) trükk (19) túlélés (3) újság (1) valentin (1) vásárlás (3) vicces (13) video (37) videó (12) yamaha (1) youtube (13) zene (2) zombi (1) Címkefelhő

2009.09.16. 09:56 Arikel

Google, szerinted ki a hülye, én vagy ők?

Vajon mi jár az átlag(hülye)ember fejében, mikor a neten keres? Mi jár benne akkor, mikor a Google-be írja be azt, hogy "vatera" vagy "iwiw kezdőlap"? Nem túl sok, az tuti.

Mivel újra nekigyűrkőztem a Hogyan-fu továbbépítgetésének, átnéztem az elmúlt idők statisztikáit. Természetesen az érdemi résszel, a blogot megtalálók által használt keresőszavakkal kezdve, ami a humor és hasznos infók legjobb forrása. Szemezgessünk!

"google,+hogy+van+az,+hogy+a+mikróban+nem+melegszik+meg+az+edény?"

Egyrészt olyan cuki, hogy megszólítja a Google-t. Másrészt hogyhogy nem melegszik neki, LEDes mikrója van vagy mi a franc?

"mit+mondjunk+szex+közben"

Ooooh, aaaah, hörrrr... ilyeneket javaslok kezdésnek. A "sokkal jobb vagy, mint az anyád" meg a "bent van már?" pl. kifejezetten kerülendő.

"koffeinfüggőség" és "koffeinfüggő"

Ezek a szavak és variációik kb. 20 találatot adnak, ami azt jelenti, hogy túlságosan kiteregettem a privát életemet. (Amúgy én nem is vagyok kávéfüggő, bármikor abba tudnám hagyni. Csak nem akarom. Tényleg.)

"magnetroncső" és "mellkasszőrzet+vágó" és "szódabikarbóna+hüvelygomba+ellen"

Istenem, mi minden szart össze nem írogattam két év alatt.

"PETRÓLEUM+ALKOHOLISTÁKNAK"

... Nem akarok ezen gondolkodni.

"a+4-es+kockás+papír+letölthető"

Én az Ápiszt javasolnám, letölteni nehézkes lesz.

"andaxinra+alkohol++ivás"

Remek ötlet, drága barátom.

"kifogások+munkára"

De jó egyeseknek, hogy kifogás kell a munkára. A kényszerű heverészést is meg lehet ezek szerint unni?

"idén+karácsonykor+öngyilkos+leszek"

Jó. De mi a franc van az én teljesen épelméjű dolgokról szóló kis blogomon, ami találatot ad erre????

6 komment

Címkék: google internet humor hülyeség vicces tejóég


A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanfu.blog.hu/api/trackback/id/tr291380663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsigaBige 2009.09.16. 10:28:15

Hát ez nagyon nagy...a mikrós a kedvenc...el sem akarom hinni, hogy valaki ezt tényleg beírta így!!Ugye ez csak kamu volt?! Mondd, hogy igen...kérlek!!!:D:D

Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2009.09.16. 13:59:00

Óh, ne becsüld le az embereket :D Ez szóról-szóra így szerepel...

baracklekvar 2009.09.16. 14:10:26

Nekem a letölthető kockás papír tetszett nagyon...letöltenék egy ceruzát is hozzá.
egyébként a kávés érzést ismerem. bármikor abba tudnám hagyni..mint egy igazi drogos:D
de most őszintén...mikor írtál utoljára az andaxin+alkohol összefüggésről?

baracklekvar 2009.09.16. 14:12:15

még egy kis megjegyzés az utolsó ponthoz: ÉPELMÉJŰ??? :D:D:D

Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2009.09.17. 09:32:09

Nem emlékszem, de bármi lehetséges, az andaxin-pia kombó akár bele is férhetne a blogba ami IGEN, teljesen épelméjű, akárcsak te vagy én ;)

Mourinho már nem a király 2009.12.14. 14:29:46

Én pl. kockás papírt nem, de centist kerestem már a neten, hogy a képernyőn mérjek le vmit. És találtam is :D
süti beállítások módosítása