Ennek persze van értelme, hisz áruikat ezen katalógusok éppen azzal próbálják kívánatosabbá tenni, hogy mindennapi (de azért nagyon-szélesen-mosolygósan-hűdeboldog) élethelyzetekben mutatják be.

Ha eddig nem erre figyeltél, hát most majd fogsz! Valahányszor bedobnak egy szórólapot vagy kezedbe akad a Quelle katalógus, figyeld a mesterkélten beállított, vigyori stock-figurák testbeszédét.
Egészen feldobja ez a gyakorlat a közönséges reklámszemét olvasgatását is. Ha bármikor szükséged van némi unaloműzésre, de csak egy régi cipőkatalógus akad a közelben, nem kell kétségbe esned :)
Van, aki meglepetten odakapott a fotózás közbeni malőr távozási "fartájához", és akad, aki még a lábát is megemelte.
Az ötlet erről az oldalról származik, és a további példákon is itt lehet röhögni.
Gyerekes dolog? Nem is az!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.